Translate

söndag 15 januari 2012

Julen är ute

Så har man klarat av julgransutdansningen. Jag tittade dock bara på idag, men kul det med. Och så kul att se barnen då de fick sin godispåse och brevet från Tomten. Verkligen lyckat! Tack för hjälpen tomtarna idag.

 Förväntansfulla barn...

Nu sitter jag här vid brasan och försöker sticka hältaket på en raggsocka! Inte lätt då man inte har stickat raggisar på flera år.... men jag tror jag är på rätt spår nu, börjar i alla fall likna något som man kan ta på foten.
Ser på landet runt på tv.n där dom visar hur kul dom har i Norrland med sina snöslungor. En klubb för medlemmar med snöslungor! Ha ha, vad kul. En bra anledning att träffas och fika tillsammans. Och som dom säger, säkert bra träning att ranta runt med slungan...
Nu ska jag ta mig något att äta känner jag. Blev ingen gemensam middag med familjen idag.
Önskar er alla en bra vecka nu. Hoppas den har mycket gott i sin beredskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.