Translate

torsdag 26 januari 2012

Ny kökssoffa

Ha ha, idag har jag skapat! Min gamla fina kökssoffa som har fått så tufft bemötande från min valp har fått en riktigt ansiktslyftning.......KOLLA:


Ja, jag känner mig riktigt nöjd. Snacka om att återanvända gamla möbler o skapa nytt.....
Det är vaxduk som jag satt på soffan. Ska bli intressant att se hur det håller för hundarna. Det är i alla fall lätt att hålla rent.
Tycker egentligen det är pinsamt att förstöra denna gamla vackra soffa, men det är liksom redan kört efter att valpen har ätit hål på möbeltyget och klorna har märkt träet på armstöden....sorry....men vi ska allt använda den lång tid än.
Nu kommer min katt och lägger sig rakt över mig, vill helst lägga sig på tangentbordet i mitt knä!!!!Hm, flytta dig lite. Kelig som vanligt.

Idag har jag varit i stora staden. Blev inte igår. Pantat burkar o tomglas, lämnat in kläder på Röda Korset, handlat mat och kom också över en jättefin tröja som var nedsatt med 70%! Jättenöjd. Känns som det var en sådan där tröja som jag älskade från första gången jag såg den. Lunchade med min goa vän Anna. Alltid lika mysigt att sitta och prata i lugn o ro.
Ikväll åt vi våfflor och hjortronsylt till kvällsmat. Inte dumt det heller.
Och nu blir det en stund vid tv.n innan jag ska sova. Är väl Sveriges värsta bilförare nu tror jag.....oj oj oj. Man blir ju mörkrädd då man tänker på att man kanske möter så här dåliga förare i trafiken!!!!!Otroligt. Hur har dom kommit över körkortet kan man undra. Tur man är så bra själv.....

Och i morgon kommer rörmokaren och ska titta till värmen i huset. Så nu hoppas jag att det blir bra och varmt igen. Är trött på att frysa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.