Translate

söndag 8 januari 2012

Vilken söndag, Hellner tvåa!


Januari måne kl 15.30

Vilken skön söndag det har varit idag. Sovmorgon och frukost med mannen min. Så besök av killarna då vi åt mat tillsammans och var ute med hundarna i snön. Och vilket fantastiskt väder. Så vackert på himlen och mot snön då månen klättrar upp.
Men jag tror jag missat något stort idag eller? Ser på facebook att folk grattar Hellner....måste kolla.................
GRATTIS HELLNER! Vilken kanonprestation att ta andra platsen! Fantastiskt.
Jag missade loppet på tvn då vi åt mat den tiden. Men jag lär kunna se det i repris........ha, så häftigt. Det var du verkligen värd Markus.

Nu väntar jag hem yngste grabben som varit ute och åkt i helgen. Blir mysigt att träffa honom.
En ny arbetsvecka närmar sig med stormsteg. Spännande att se vad den har att erbjuda.
Tänk att jag fortfarande kan tycka att söndagskvällar är väldigt speciella och tror att det så kommer att förbli. Varför? Jo, därför att jag under några år ofta satt på tågen mellan Östersund- Gävle , eller Tranås-Gävle. Så trots att 25 år har gått kan jag ännu njuta av att få vara hemma på söndagskvällen.

Åh vad jag önskar oss alla en bra vecka nu. En positiv vecka där bra saker händer. Vi satsar på det va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.