Translate

fredag 13 januari 2012

Storm utan namn?

Vad händer, nu känns det som det stormar igen! Men jag har inte hört någon varning och inte något namn på vederbörande heller! Kanske bara en liten vind som snabbt drar förbi? Hoppas det.
Jag har i dag tillbringat mycket tid runt kaffebordet. Först med brevbäraren och i eftermiddag hos gamla jobbarkompisar i staden. Jättekul att få träffa dom igen. Dessa tjejer jobbade jag tillsammans med på förskolan och vi satt o pratade både gamla minnen och om de små barnen. Ja små o små. Alla vi kom att tala om är idag vuxna så gott som. Otroligt vad tiden rullar på.
 Kom precis på att jag inte har ätit någon middag idag! Inte så smart. Får ta mig något framåt kvällen tror jag.

Älskade vänner som kämpar vid er brors sjukhusbädd. Mina tankar går till er alla och inte minst till dig där i bädden. Du lilla vän, önskar jag kunde göra något för dig där du kämpar. Men ni är alla i mina tankar. Hela tiden. Som min vän sa , det kan vara svårt att ta sig in i den här världen men det kan också vara svårare att få lämna den! Sant eller hur?

Var rädd om er alla...................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.