Translate

lördag 7 januari 2012

Småkronorna i Kungsträdgården

Strax dags för Småkronorna att visa upp sig i Kungsträdgården. Vilket liv det lär bli!!!!!! Oj oj.
Jag får nöja mig med att följa det på tvn. Men kan nog känna lite av stämningen där ändå.

Har nu klarat av städningen, luktar gott av nyskurat golv med såpa och några barr mindre!

Och har också stillat mig och börjat skriva lite inför vårens kvälls träffar. Jag ser verkligen fram mot att få delge mina tankar och erfarenheter, Hoppas verkligen det kan vara till hjälp för några av dom som lyssnar....då är det ju något bra med denna eländiga sjukdom.

Kanske förnedrande rubrik på detta inlägg? Ser på tv hur människor reagerar på att ishockey grabbarna kallas för småkronorna. Såklart ska vi kalla dom för VÄRLDSMÄSTARE! Det är ju det dom är.

Ute är det nu ett vitt täcke av snö. Det bara ramlade ner nu på ett par timmar. Vackert.
Hoppas ni får en bra lördagskväll. Nu lär jag börja tänka på middags tillagning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.