Translate

torsdag 19 januari 2012

Nittionio besökare

Hallå igen.

Nu är granen ute. Och tro det eller ej men den tappade inte alls mycket barr! Har då aldrig haft en så bra gran någon gång, så lättstädat. Och tror heller inte att vi kommer att hitta så många barr i golvspringorna framåt midsommar som man brukar göra!


                
Inte illa för att ha stått inne i nästan en månad, eller hur?

Hörni, nu har jag en liten undran. Igår var det nittionio personer inne på min blogg. Jätteglad blir jag. Men jag har bara en liten undran. Håller alla med om allt jag skriver? Är det verkligen inte någon som har någon åsikt? Skulle vara roligt att få igång någon debatt om något. Du kan kommentera och jag bestämmer om det ska få läggas ut på bloggen. Vore roligt att få lite mer gensvar. Var inte rädd för att tycka till. Jag kan väl ändå  inte ha helt rätt i alla mina påståenden, eller?
Eller är det krångligt att kommentera måntro? Jag vet inte.
Hoppas på svar från någon...........
Nu ska jag åka och måla taket en gång till innan jag steker fläsk med kokt potatis och löksås till middag. Låter väl gott?!

1 kommentar:

  1. What type of camera is this? That is a really good premium quality.


    Stop by my homepage - http://www.wangyuejie.com

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar här om du vill.