Translate

söndag 29 januari 2012

Söndag och skidtävlingar på tv

Härligt.
Här kommer mannen med kaffe och dessert , lite som blev kvar efter gårdagens gästabud. Skidor på tv och vinter ute. Laddar för att ge oss ut i skogen en sväng.

Jag lovade att sätta ut bilder på gårdagkvällens meny. Här kommer dom:



Här är en Skaldjurspaj a´la Smögen. Alltid lika gott...
Till dessert åt vi gratinerade päron med mandeltäcke, glass och grädde.... Inte så nyttigt, men ack så gott....
Vi har tagit det väldigt lugnt än så länge, skönt med slappa söndagar ibland.
Jag ser nu på tävlingar från Östersund. Ack, vad jag längtar hem då jag ser ljuset och vyerna där hemma. Jag måste försöka åka hem framöver.
Men nu ska vi ut i den småländska skogen. Ha en skön söndag önskar jag er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här om du vill.